The purple cow - Szachy magnetyczne
Gwarancja udanej zabawy !
Ostrzeżenie: nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Opakowanie i etykieta nie służą do zabawy. Produkt zawiera małe magnesy. Połknięcie magnesów może spowodować ich sklejenie się, co może spowodować infekcję lub śmierć. W razie połknięcia należy skontaktować się z lekarzem.
Klasyczna gra Szachy. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem.
Zasady gry:
Ilość graczy: 2. Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze.
Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką. Ilość elementów: 32 magnesy
Wymiary opakowania: 18x10,3x1 cm
Wiek: od 6 do 99 roku życia