Djeco - Gra na spostrzegawczość Savanimo

Dostępność: BRAK TOWARU
cena: 115,00 zł 115.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 4.87
Producent: Djeco
Kod produktu: DJ08403
Pin It

Gwarancja udanej zabawy !

Gra obserwacji i szybkości Savanimo - jak uniknąć "zakręcenia", kiedy raz musisz złapać zwierzę przedstawione na rysunku a raz takie, którego na nim nie ma? Gra dedukcji i szybkości dla najmłodszych.

Zawartość opakowania: 6 zwierząt (3 szare: słoń, nosorożec, hipopotam i 3 pomarańczowe: gazela, żyrafa, lew), 5 kostek (4 ze zwierzętami, 1 kostka z kolorami), 24 żetony.

Cel gry: Zdobyć, jako pierwszy 6 żetonów.

Przygotowanie gry: Rozstawić 6 zwierząt w kółku na środku stołu, ustawiając na przemian szare zwierzątko i pomarańczowe. Obok siebie trzymamy kostkę i żetony.

Przebieg gry: Najmłodszy gracz zaczyna, a następnie gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Gracz rzuca 5 kostek na środek stołu.

Wszyscy grają w tym samym czasie i próbują odnaleźć pierwsze zwierzę z żetonu do złapania.

Kostka z kolorem wskazuje kolor pomarańczowy należy popatrzeć na wynik 2 kostek pomarańczowych zwierząt:

- Jeśli 2 kostki „pomarańczowych zwierząt” pokazują tego samego zwierzaka, to znaczy, że trzeba złapać właśnie tego zwierzaka.

- Jeśli 2 kostki „pomarańczowych zwierząt” pokazują innego zwierzaka, to znaczy, że trzeba złapać zwierzaka szarego, który znajduje się między 2 zwierzakami pomarańczowymi.

Kostka z „kolorem” wskazuje kolor szary:

- Jeśli 2 kostki „szarych zwierząt” pokazują tego samego zwierzaka, to znaczy, że trzeba złapać właśnie tego zwierzaka.

- Jeśli 2 kostki „szarych zwierząt” pokazują innego zwierzaka, to znaczy, że trzeba złapać zwierzaka pomarańczowego, który znajduje się między 2 zwierzakami szarymi.

Przykład:

Kostka z „kolorem” wskazuje kolor szary.

Obie kostki ”zwierzęta szare” wskazują hipopotama i słonia. Należy złapać zwierzaka, który jest między nimi: jest to lew.

Gracz, który najszybciej złapał właściwego zwierzaka, zdobywa żeton i kładzie go przed sobą.

Następnie podmienia zwierzaka, którego wygrał z innym zwierzakiem z tego samego koloru, po to, by zwierzęta, w czasie gry, zmieniały swoje miejsca.

Gdy gracz złapie niewłaściwego zwierzaka, zwraca wcześniej wygrany żeton (jeśli jeszcze do tego momentu nic nie wygrał, nic się nie dzieje), odkłada zwierzaka na swoje miejsce i gra toczy się dalej.

Kolejny gracz rzuca kostką i gra jest kontynuowana.

 

Koniec gry:

Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdobędzie 6 żetonów.

 

Liczba graczy: 2-4

Wymiary opakowania :30x28x6 cm

Wiek: od 6 do 10 roku życia

Opinie o produkcie (0)
do góry

Formy wysyłki:

X
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl